Veelgestelde vragen 


 

Je kunt op verschillende manieren punten verdienen bij S-Loyalty Points! Kijk voor meer informatie bij De spelregels. Hier kun je zien op welke onderdelen je allemaal punten kunt verdienen.

 


 

Rechts bovenaan deze pagina kun je zien hoeveel Points je hebt gespaard. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde Points? Ga dan naar Mijn punten.


 


 

Je punten kun je besteden in onze cadeaushop! Je kunt sparen voor de mooiste belevenissen, de nieuwste gadgets en nog veel meer!

 


 

Rechtsboven in de webshop kan je bij het profiel-icoontje jouw persoonlijke gegevens wijzigen. Klik op Mijn profiel en wijzig jouw persoonlijke gegevens

 


 

Rechtsboven in de webshop staat jouw tegoed. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde punten? Ga dan naar Mijn punten!

 

 


 

Nee, je gespaarde punten zijn persoonsgebonden.

 


 

Na bestelling van een of meerdere artikelen wordt de bestelling normaliter binnen 2 werkdagen geleverd en e-vouchers binnen 1 dag. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, word je hiervan middels e-mail op de hoogte gebracht door de helpdesk van Samsung Loyalty Points.

 


 

Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een betalingsbevestiging op het opgegeven e-mailadres.

 


 

Indien het product uitverkocht blijkt te zijn word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel kun je dit artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is krijg je een melding dat je gekozen product uitverkocht is en zullen de punten worden teruggestort op jouw account.

 


 

Nee, de punten vermeld in de cadeaushop zijn altijd inclusief verzendkosten.

 


 

Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen maximaal 14 dagen contact op te nemen met de helpdesk op telefoonnummer 010-2043055 of via e-mail support@touchincentive.com

 


 

Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.